I am only aware of a few lipo battery connectors such as xt 60, xt 90 and xt 150 which can handle currents upto 60,90 and 150 amps respectively. Likewise are there any battery connectors to handle around 200 amps of current with 6s 30000mah Lipo battery? Thank you.

You need to be a member of diydrones to add comments!

Join diydrones

Email me when people reply –

Replies

• Olá, sinto muito não ter muito conhecimento sobre isso e também vim aqui para coletar informações sobre bateria LiPo pois estou fazendo um projeto e para isso preciso de poucas informações. Eu estava muito preocupado antes porque também tenho muitas tarefas pendentes para fazer, mas agradeço ao meu amigo que compartilhou o link https://olatcc.com.br/comprar_monografia comigo e ali encontrei o redator que vai completar minhas atribuições e agora posso me concentrar no meu projeto. Espero encontrar informações sobre a bateria Lipo.
    Unico comprar monografia pronto com rapidez e preço baixo
    Comprar monografia único em site Olatcc. Disponível preço, urgente, venda confiável de monografia com profissionais gabaritados. Iremos oferecer a me…
  • The current handling of your system is determined by your gauge of wire. There are many types of battery connectors other than the XT series. Select a connector with diameter slightly larger than your wire. If your wire slips into the solder cup snugly, you have made a correct selection.
This reply was deleted.

Activity

sam liked Jimmy Oliver's profile
Aug 25
Mike Whitney liked Mike Whitney's profile
Jul 19
Abdulatif Tlaib liked Ryan's profile
Jun 24
More…